Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
voedingsprint st+rds katruud |
|
|  633 x bekeken | Door honda mb | 05 Apr 12:48 | ||
| Hallo ik heb een probleem met mijn stereo en rds coder. Wanneer ik een aantal keer met de aan/uit schakelaar speel gaat de rds pas lopen en klinkt de stereo goed. Het kan zo zijn dat hij na 2 keer aan/uit klikken goed werkt, maar kan ook pas na 30 keer zijn. Nou ben ik aan het meten gegaan op het voedingsprintje en kwam tot de volgende waardes (zie bijlage) Zou het gelijkrichterprintje defect zijn? Of de ringkerntravo? Alvast bedankt |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!