Welkom piraten liefhebber, maak een account of login voor meer info!!

voedingsprint st+rds katruud

Reactie plaatsen | vorige bericht | volgend bericht | terug naar overzicht | Laatste gelezen reactie |
 633 x bekeken Door honda mb 05 Apr 12:48 Bekijk foto
Hallo

ik heb een probleem met mijn stereo en rds coder. Wanneer ik een aantal keer met de aan/uit schakelaar speel gaat de rds pas lopen en klinkt de stereo goed. Het kan zo zijn dat hij na 2 keer aan/uit klikken goed werkt, maar kan ook pas na 30 keer zijn.

Nou ben ik aan het meten gegaan op het voedingsprintje en kwam tot de volgende waardes (zie bijlage)

Zou het gelijkrichterprintje defect zijn? Of de ringkerntravo?

Alvast bedankt


Deel via: Twitter | Facebook | LinkedIn | Volgen | Tip | Print |

Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!