Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
frm coder |
|
|  820 x bekeken | Door zenders | 03 Apr 01:44 | ||
| Hallo,heb hier een frm stereo maar het ding geeft veel te veel hogetonen.Als ik de print bij m'n oor houd hoor ik heel hoog geluid op de zelfde maat van de muziek die ik de coder in stuur,kan ook niet echt horen(lokaliseren) welk onderdeel geluid maakt. Heb alle op-amps al vervangen en de c-tjes van 4,7uf op de ingang maar er blijft geluid van de print komen en geluid op fm is k*t Heb zoiets nog nooit eerder meegemaakt. Wie weet wat dit kan zijn? |
||||
gewijzigd op : 03 Apr 01:46 | ||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!