Welkom piraten liefhebber, maak een account of login voor meer info!!

frm coder

Reactie plaatsen | vorige bericht | volgend bericht | terug naar overzicht | Laatste gelezen reactie |
 820 x bekeken Door zenders 03 Apr 01:44 Bekijk foto
Hallo,heb hier een frm stereo maar het ding geeft veel te veel hogetonen.Als ik de print bij m'n oor houd hoor ik heel hoog geluid op de zelfde maat van de muziek die ik de coder in stuur,kan ook niet echt horen(lokaliseren) welk onderdeel geluid maakt.
Heb alle op-amps al vervangen en de c-tjes van 4,7uf op de ingang maar er blijft geluid van de print komen en geluid op fm is k*t
Heb zoiets nog nooit eerder meegemaakt.
Wie weet wat dit kan zijn?

gewijzigd op : 03 Apr 01:46


Deel via: Twitter | Facebook | LinkedIn | Volgen | Tip | Print |

Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!