Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
stuurzender gooit geen vermogen |
|
|  1090 x bekeken | Door schouderham | 02 Apr 21:07 | ||
| hallo, ik heb via internet een sturing gekocht. in mijn goede vertrouwen. heb ik hem laten opsturen. maar hij gooit zijn vermogen niet. ik heb hem voor mijn enkele mosfet staan. het licht niet aan de eindtrap maar echt aan de sturing. ik kan het vermogen op schroevenwat ik wil. maar komt niks uit wie zou het weten. mvg wilco |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!