Welkom piraten liefhebber, maak een account of login voor meer info!!

afregelen beveiligingen elenos t

Reactie plaatsen | vorige bericht | volgend bericht | terug naar overzicht | Laatste gelezen reactie |
 4844 x bekeken Door jorn 11 Sep 15:06
Hallo allen, heeft er iemand een afregelprocedure van de Elenos T serie eindtrappen?
Het gaat om een T10000 maar volgens de handleidingen hebben alle T-serie eindtrappen het zelfde mainboard?
Helaas staat er in de manuals niet zoals dat in de manuals van rvr wel staat in hoe je de beveiligingen/meters afregelt.
De full scale, fwd pwr, hoogspanning en gloeispanning spreekt voor zich maar dan...
Hoe controleer je de anodestroom(spanningsval over de serieweerstanden meten en dan I=U/R?) en IG, en de potmeters op het "mainboard"(E20127) geven deze alleen een offset mee aan de gemeten signalen of hebben ze nog een andere functie?
En de swr, 2 dummyloads parallel zoals gebruikelijk, of kan ik ook gewoon de meetkop van de swr tijdelijk even "omgekeerd" in de meetbrug zetten en met het fwd vermogen ook de swr meter afstellen?

Of heeft iemand een document met de afregelprocedure(s) voor deze zenders?

Dat anderen het voor mij kunnen doen daar heb ik niet zo veel aan, ik wil zelf weten hoe ik de meetwaarden controleer/kalibreer.


Deel via: Twitter | Facebook | LinkedIn | Volgen | Tip | Print |

Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!