Welkom piraten liefhebber, maak een account of login voor meer info!!

eigen stream - autodj

Reactie plaatsen | vorige bericht | volgend bericht | terug naar overzicht | Laatste gelezen reactie |
 4242 x bekeken Door zwartemerel 11 Jun 12:26
Wie heeft er ervaring/kennis van het volgende,

ik wil mn eigen stream gaan hosten (bandbreedte etc allemaal meer dan genoeg)

Nu stelt het niets voor om een shoutcast server te instaleren, en bijv winampdsp plugin te laten connecten en te laten draaien.

maar nu wil ik het volgende… een stream die altijd draaid, en dat een andere in kan loggen op de hosting en dan de autodj op de achtergrond komt te staan, en de nieuwe gebruiker de muziek overneemt, zonder dat de luisteraar dit merkt.
en wanneer de gebruiker de verbinding verbreekt je gewoon weer luistert naar de autodj.

bijv op de server een winamp/dsp plugin laten draaien, en die vervolgens door het kick commando eruit gooien gaat prima, maar op het moment dat er dan gekickt word stopt shoutcast een kleine seconde, totdat de nieuwe gebruiker geconnect is.
de luisteraar op de stream zal de verbinding verbroken zien worden, en moet opnieuw op play klikken om verder te kunnen luisteren.

via online streamstations is het wel mogelijk, maar ik wil het graag in eigen beheer doen.


Deel via: Twitter | Facebook | LinkedIn | Volgen | Tip | Print |

Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!