Welkom piraten liefhebber, maak een account of login voor meer info!!

profline sbm19

Reactie plaatsen | vorige bericht | volgend bericht | terug naar overzicht | Laatste gelezen reactie |
 1991 x bekeken Door jj1987 16 Dec 00:22
Heb hier een Profline SBM19 (oude type). Werkt prima, echter is er een probleem met het uitgaande stereo signaal.
Modulator staat aangesloten op een geluidskaart en krijgt stereo signaal binnen. Als ik het linkerkanaal loshaal, blijven beide kanalen geluid geven. (wel is dan de linker VU meter uit). Als ik het rechterkanaal loshaal, zelfde verhaal. Het ''stereo'' gedeelte klinkt dus ook niet echt lekker. Krijg op de tuner wel een stereo signaal binnen.
Heb 2 van deze modulatoren. 1 werkt perfect en deze dus niet.
Het enige verschil zit hem erin dat er een loop aansluiting opzit. Als ik het apparaat openschroef zit er op die ''loop print'' een ledje met ALARM. Deze brand dan ook. Haal ik de hele print los, speelt de muziek door, en klinkt dan harder, maar lost helaas het stereo probleem niet op. Heb ook een andere bron geprobeerd (geluidskaart, cd speler, mp3 speler, maar het probleem blijft. Wie o Wie? Excuus voor de wat wellicht lange en niet heel technische omschrijving. Doe dit puur uit hobby en netjes op de eigen kabel. En dacht wie weet is hier iemand die een oplossing heeft.

Deel via: Twitter | Facebook | LinkedIn | Volgen | Tip | Print |

Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!