Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
dvr cctv recorder |
|
|  1753 x bekeken | Door eef | 11 Dec 21:06 | ||
| hoi deze vraag is niet echt zender gerelateerd maar misschien kan iemand mij hier helpen . ik heb een OWSOO 4CH 960H/D1 H.264 P2P Network DVR .deze word of beter werd gebruikt om mijn camera,s op te nemen en op afstand te bekijken . na dat voor de 30e keer er instellingen na een herstart niet opgeslagen bleven heb ik het ding een fabrieks reset gegeven .het idee was alles leeg en opnieuw instellen omdat eerdere instellingen wel bleven staan . helaas bleek er na dat er een wachtwoord op zit na de fabrieks reset en deze is niet een standaard of door mij ingevoerd wachtwoord . ik heb geprobeerd de chinees te mailen maar als deze het geld en dan de positieve referentie binnen hebben dan kan je antwoord op je vraag wel vergeten . na 3 dagen googelen en alle mogelijke wachtwoorden te hebben gebruikt was de enige optie de geheugen batterij er uit en dan resetten .ook dit werkte niet maar heeft wel de datum terug gezet naar ik denk productie datum van de software 2006 . wie heeft hier ervaring mee of kan me vertellen welk wachtwoord er in zit nu.of weet het wachtwoord om er met telnet via het netwerk in te komen om het nu aanwezige account te verwijderen ???? grtzz Eefsz |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!