Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
ots 2 schuiven & orban meter... |
|
|  1667 x bekeken | Door meltje88 | 10 Aug 12:55 | ||
| Hallo ik heb een vraag.. Ik heb een pc met Maya 44 kaart er in. Ik gebruik 1 ingang voor stream en voor de orban Loadness meter. Nu heb ik op de zelfde pc ook OTS staan. Nu wil ik elke player appart kunnen bedienen op mijn mengtafel. Dit is wel al gelukt... Maar dan werkt de orban loadness meter niet. Als ik de orban meter heb aangesloten en werkt (pakt die op de kaart input asio Maya 44) dan werk de functie asio cue & live input niet in de OTS. Dit moet je gebruiken of de player a en b appart kunnen bedienen via je uitgang van de pc kaart, Trek ik de input van orban meter / stream eruit.. Dan start ik de pc opnieuw op en doet de functie wel.. Doe ik de input van orban meter / stream er weer in, dan doet alleen de stream en vind die de orban meter niet.. Iemand idee wat het kan zijn? Na mijn idee moet dit wel werken zit een goede geluidskaart in.. Ben al uren bezig geweest met iemand wat er veel kijk op heeft, maar ook die snapt het niet. Ik hoor jullie adviezen en reacties wel, al vast bedankt. |
||||
gewijzigd op : 10 Aug 12:57 | ||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!