Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
standalone stereotool&airomate |
|
|  2711 x bekeken | Door heideman | 11 May 18:09 | ||
| Hallo. ik heb een standalone computer met de stereotool 7.51 de verbinding is als volgt: -draai computer - mengpaneel -stereotool computer - zender input: lijningang (high definition) output: luidsprekers (high definition) het volgende probleem doet zich voor: Ik krijg er geen asio doorheen met als gevolg (could not load asio komt 4x in beeld)geen input en output meer als ik hem inschakel. ook airomate werkt dan niet (error:54 problem creating input handle)zo heb ik dus een stille draaggolf als ik deze set op de zender heb aangesloten. op andere forums is te lezen dat je bepaalde dingen moet aanvinken om asio te krijgen. Ik heb echter geen idee welke dat zijn. als ik asio uit heb staan komt er gewoon muziek uit en kun je ook van alles instellen. wie kan mij vertellen wat ik allemaal aan moet vinken om een signaal in stereo en rds uit te zenden? instellen van geluid wil ik zelf graag mee bezig maar het correct instellen van de geluidskaarten en asio en airomate gaat me niet goed af. graag hoor ik wie me hierbij wat verder kan helpen. vriendelijke groet,bertus |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!