Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
schakeling op afstand |
|
|  1409 x bekeken | Door robertvt | 21 Feb 09:52 | ||
| Hallo, Even een vraag over het op afstand schakelen. Bij een zender op een moeilijk bereikbare plek, maar met wél constante stroom, zou je deze dmv de stuurzender in- en uit kunnen schakelen. Als voorbeeld even deze zelfbouwkit: http://www.conrad.nl/ce/nl/product/190951/Velleman-afstandsbediening-via-GSM-MK160?ref=searchDetail Nu is mijn vraag. In onze 'kist' staat een breakaway PC met airomate en een dongle voor internet, een beeldscherm, een dubbele CX, en een stuurzender. Dit werkt allemaal perfect. Enige nadeel is dus, dat wanneer wij willen draaien, heel veel moeite moeten doen om bij de zender te komen. Is het ook mogelijk een mengpaneel of DB-balk tussen de PC en zender te kunnen plaatsen, zodat wanneer je instuurt met AudioTX of een stream, de LED's op de meter verlicht worden en daar de helderheidssensor van de Conrad-kit opzet? Dus dat je 'm op die manier kan inschakelen. En misschien nog belangrijker; hoe schakel ik 'm op dezelfde manier weer uit? Dus even alles op een rijtje. Hoe kan ik de stroom wél door laten komen wanneer de ledbalk/oud mengpaneel lampjes BRANDEN en zodra er niet meer wordt ingestreamd, dus geen LED's meer branden, de sturing uitschakelt? Alvast heel veel dank! Mvg, Robert. |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!