Welkom piraten liefhebber, maak een account of login voor meer info!!

breakaway kraakt na een tijdje

Reactie plaatsen | vorige bericht | volgend bericht | terug naar overzicht | Laatste gelezen reactie |
 2029 x bekeken Door wouter k 06 Mar 11:53
Heren,

Van de week hebben we Breakaway ASIO, Airomate 2 en een ESI Juli@ aangeschaft om te experimenteren met soundprocessing.

Maandagavond alles in elkaar gezet, geïnstalleerd en aan het draaien gekregen. De tuner gaf st/rds aan dus alles leek goed, maar als ik de rds gain in Breakaway helemaal naar beneden zit ik nog steeds op een pilot van 3.1, is dat normaal?

Tevens heb ik nog niet de Breakaway calibration tool gebruikt, is het mogelijk dat die er wat mee te maken heeft?

Ook las ik dat het niet goed is als Breakaway pre-emphasis heeft en de zender ook, hoe weet ik of dit in de zender zit? Is een Spaan zelfbouw en eerder draaiden we met een Echoflex st/rds.

Alvast hartelijk dank voor jullie reacties.

UPDATE:
Nu met XP leek hij het goed te doen, stereo/rds loopt mooi.

Echter komt er na een tijdje een rare kraak/ruis/brom op het signaal. Als ik dan in het controle scherm van de Juli@, 'Factory default' aan klik is het weer goed. Heeft iemand enig idee waar dit door komt? De kaart is nog niet gekalibreerd, ligt het daar aan? Aan de specificaties van de PC kan het haast niet liggen, CPU zit max rond de 50% verbruik en RAM 20%.

gewijzigd op : 11 Mar 23:39

Deel via: Twitter | Facebook | LinkedIn | Volgen | Tip | Print |

Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!