Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
elenos hf1000 schakelt niet in |
![]() |
 1950 x bekeken | Door honda mb | 04 Feb 17:31 | ![]() |
|
Hallo, Ik heb hier een elenos hf1000 die niet meer in schakelt. De fout code die hij geeft is Ad. Volgens de handleiding houd dit in dat er iets niet klopt met de power supply print. (This code indicates that the 'syncro' circuit of the power supply card (E20147.4) is not synchronising with line frequency; the unit is faulty. If both the power supplies have shut down, the LOCK indicator will also be lit. Check the relevant parts of the E20147.4 card.) Nou zag ik verder weinig bijzonders aan deze print, niet dat inhoud dat hij defect kan zijn alleen wat wel opviel is dat bij deze zelfde zijde van de eindtrap (boven) er iets verfikt was op 1 van de 4 (totaal 8) eindtrap printjes. Ik heb er een foto van gemaakt want ik weet niet precies wat dit is (het lijkt mij iets van een weerstand of iets vergelijkbaars?) en zou dit iets met de foutcode en dus met het niet inschakelen kunnen maken hebben? Nog wat info over hoe de eindtrap kapot is gegaan: Hij was 2 dagen continu keurig 1kw aan het geven, dit in een droge omgeving met een temperatuur van rond de 10 graden, en zo ineens uit schakelde en deze foutcode aangaf, die hij dus nog steeds geeft. De netspanning daar was wel wat aan de lage kant: ongeveer 215 volt. |
Deel via: Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!