Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
esi maya44 pc kaart |
|
|  1142 x bekeken | Door radioexplosief | 04 Oct 10:04 | ||
| Hallo collega's Daar ik nu een groot probleem heb met mijn maya44 pc kaart is mijn vraag het volgende. Daar ik vroeger altijd onder windows xp draaide met deze kaart . heb ik sinds kort een nieuwe pc met windows 7 . nu komt er het volgende probleem helaas . als ik mijn maya44 kaart van af de cd instaleerd volgens de beschrijving doet ie het wel via de media player en hoor ik muziek . als ik echter sam of ots of mp3 jukebox wil instaleren krijg ik helaas een foutmelding ./ Deze is dan configuration sounddriver x ? ik moet er wel bij zeggen dat er ook een ingebouwde soundkaart inzit die ik via hardware uitzet . Tevens heb ik hier op eerdere forums gekeken of er een probleem is ? daar staat een download maar deze is niet te downloadenm en als ik de instructie's opvolg blijf ik met het zelfde probleem zitten helaas . ook breakaway of stereotool werken niet door het probleem met de geluidskaart . wie ken mij helpen om de maya kaart wel via windows 7 goed te instaleren en dat deze programma's ook werken ? |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!